صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۳۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
منابع رسمی در اردن از گفت‌وگوی تلفنی پادشاه این کشور و ولیعهد عربستان سعودی درباره تحولات منطقه‌ای خبر دادند.

به گزارش بولتن نیوز، منابع رسمی در امان از گفت‌وگوی تلفنی «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی و «عبدالله دوم» پادشاه اردن خبر داده و خاطرنشان کردند که این نخستین گفت‌وگو بین طرفین از زمان نشست اسلامی در ریاض با حضور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکاست.

طبق اعلام این منابع، بن‌سلمان و عبدالله دوم در این گفت‌وگوی تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند.

شاهزاده محمد بن‌سلمان یک‌بار از «العقبه» در اردن دیدار کرد. ولی روابط اردن و عربستان سعودی به‌دلیل عدم هماهنگی ریاض با امان درخصوص پرونده اسرائیل و پرونده شهر قدس در بحرانی خاموش به‌سر می‌برد.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :