صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۲۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
منابع سوری از افزایش کشته‌های سه انفجار انتحاری در دمشق به 15 تن خبر دادند.

 به گزارش بولتن نیوز، منابع خبری در داخل سوریه اعلام کرده اند که تعداد کشته شدگان سه انفجار تروریستی در منطقه «المیدان» در جنوب دمشق تا کنون به 15 تن افزایش یافته است.

به گزارش شبکه المیادین، وزیر کشور سوریه نیز در این باره اعلام کرده است که هر زمانی تروریست‌ها در میدان نبرد دچار شکست‌های پیاپی می‌شوند دست به انفجارهای تروریستی می‌زنند.

ساعاتی پیش یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل یک پاسگاه پلیس در منطقه «المیدان» در جنوب دمشق منفجر شد و دو فرد انتحاری نیز در همان محل حادثه خود را منفجر کردند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته‌اند. تعداد کشته‌ها هنوز نهایی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: تروریستی ، سوریه ، منفجر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :