صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۱۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
ولیعهد و وزیر دفاع عربستان در شهر «جده» با نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف ادعایی این کشور ضد داعش دیدار کرد.

به گزارش بولتن نیوز، «محمد بن سلمان»، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی با «مک‌گورک»، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف موسوم به ضدداعش دیدار کرد.

منابع خبری گزارش داده‌اند این دیدار در شهر «جده» انجام شده است. نماینده عربستان در واشنگتن نیز در این دیدار حضور داشته است. 

رسانه‌های آمریکایی پیشتر گزارش داده بودند «مک‌گورک» در سفر به عربستان با مقام‌های این کشور درباره تقویت همکاری‌های ریاض-واشنگتن برای مبارزه با داعش گفت‌وگو خواهد کرد.

امریکا و متحدان آن در سال 2014 ائتلافی را با ادعای مبارزه با داعش در عراق تشکیل دادند. این ائتلاف، بعد از مدتی عملیات خود را در مناطق شرقی و شمالی سوریه نیز آغاز کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :