صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۵۰۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
رسانه‌های محلی آلاسکا از مرگ گربه‌ای خبر دادند که مدت ۲۰ سال شهردار منطقه‌ای در این ایالت بود.

به گزارش بولتن نیوز، این گربه که به عنوان شهردار افتخاری مسئولیت اداره منطقه‌ای در آلاسکا را برعهده داشت در سن ۲۰ سالگی تلف شد.

صاحب این گربه با اعلام این خبر گفت: "Stubbs" مدت ۲۰ سال و سه ماه عمر کرد و روز پنج شنبه هفته گذشته عمرش به پایان رسید.

این گربه از سال ۱۹۹۸ به عنوان شهردار "تالکیتنا" که جمعیتی حدودا ۹۰۰ نفری دارد، انتخاب شد و یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بود.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، شهر "تالکیتنا" به غیر از این گربه شهردار دیگری نداشته و احتمالا پس از تلف شدن او گربه دیگری این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گربه‌ ، آلاسکا ، شهردار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :