صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
خبرگزاری یونهاپ مدعی شد
رسانه‎های کره‌جنوبی اعلام کردند این کشور که یک پهپاد کره‌شمالی را منهدم کرده‌ است.
به گزارش بولتن نیوز، بنا به گزارش خبرگزاری  یونهاپ کره‌جنوبی ارتش این کشور اخیرا یک پهپاد را سرنگون کرده‌ که از سامانه دفاع موشکی آمریکایی موسوم به «تاد» عکس‌برداری کرده‌ است.

این رسانه کره‌جنوبی ضمن اشاره به اینکه این پهپاد را در جنگی در مناطق مرزی سرنگون کرده مدعی شد:  پهپاد مذکور مجهز به یک دوربین فیلمبرداری بوده و به نظر می‌رسد که به متعلق به کره‌شمالی باشد.

کره‌جنوبی و آمریکا برای مقابله با تهدیدهای موشکی کره‌شمالی در ماه‌های اخیر تصمیم گرفته‌اند یک سامانه دفاع موشکی موسوم به تاد را در خاک کره مستقر کنند.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :