صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
زیردریایی هسته‌ای آمریکا بعد از برگزاری رزمایش نظامی با نیروهای ژاپن، در مرز بوسان کره جنوبی پهلو گرفت.
به گزارش بولتن نیوز، زیردریایی هسته‌ای آمریکا به سواحل کره جنوبی رسید و در شهر بوسان پهلو گرفت.

به نوشته سایت شبکه خبری راشاتودی، با وجود تنش در شبه جزیره کره، روز سه‌شنبه (امروز) زیردریایی اتمی یواس‌اس شاین در بندر بوسان کره جنوبی پهلو گرفت. این زیردریایی  یک ماه پیش از این با ژاپن رزمایش نظامی مشترک برگزار کرده بود.

یک منبع به خبرگزاری یونهاپ گفته است این زیردریایی قصد برگزاری رزمایش در کره را نداشته و تنها برای استراحت پرسنل در سواحل کره جنوبی منتقل شده است.

این زیردریایی هسته‌ای آمریکا که طول آن بیش از 110 متر است، قابلیت پرتاب موشک تا 3 هزار کیلومتر را دارد.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :