صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۸۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کره‌ جنوبی اعلام کرد: نمایندگان ویژه‌ای را به پنج کشور شامل آمریکا، چین، ژاپن، روسیه و آلمان اعزام می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز، سئول اعلام کرد: این نمایندگان با مقامات سطوح عالی برای گفت‌وگو درباره برنامه‌های سیاسی دولت جدید کره‌ جنوبی و تبادل نظرات درباره چگونگی گسترش روابط دوجانبه دیدار خواهند کرد.

سئول همچنین افزود، برای ایجاد روابط بهتر با این کشورها در پی افزایش تنش‌ها با کره شمالی در شبه جزیره کره این کار را کرده است.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :