صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کمال خزیمیه اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که پیش از این دست به اعتصاب غذا در زندانهای این رژیم زده بود، به کُما رفت.
به گزارش بولتن نیوز،  کمال خزیمیه اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که پیش از این دست به اعتصاب غذا در زندانهای این رژیم زده بود، به کُما رفت.

بر اساس این گزارش، خزیمیه به ۷ بار حبس ابد محکوم است و تاکنون ۱۳ سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت گذرانده است.

بیش از دو هزار زندانی فلسطینی از ۲۸ فروردین در اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق انسانی خود، در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

گفتنی است، حدود ۶ هزار و ۵۰۰ فلسطینی در حال حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می برند که از این تعداد ۳۰۰ نفر زیر سن قانونی هستند.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :