صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
صدراعظم آلمان امروز خواستار مذاكرات خوب و سازنده با انگليس درباره خروج اين كشور از اتحاديه اروپا، به منظور حفظ مشاركت خوب ميان دو طرف شد.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از خبرگزاري رويترز، آنگلا مركل، در يك سخنراني در هامبورگ گفت: ما البته به انگليس به عنوان يك شريك خوب در آينده نياز خواهيم داشت.

صدراعظم آلمان افزود: مذاكرات برگزيت (خروج انگليس از اتحاديه اروپا) "بسيار پيچيده و سخت" خواهد بود.
 
مركل گفت: انگليس در آينده ارتباط كمتري در حوزه اقتصادي، با اتحاديه اروپا خواهد داشت.

وي افزود: با اين حال، مهم است كه مناسبات خوبي با انگليس در حوزه های اقتصادي، امنيتي و دفاعي داشته باشيم.
منبع: شبکه خبر
برچسب ها: مركل ، مذاكره ، انگليسی ها

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :