صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
ارتش پاکستان می‌گوید حمله‌ شبه نظامیان از داخل مرزهای افغانستان را که دو ایست بازرسی را هدف قرار داده بود، خنثی کرده و سه شبه نظامی را نیز کشته است.
به گزارش بولتن نیوز، ارتش پاکستان اعلام کرد، چندین شبه نظامی نیز در جریان این عملیات زخمی شدند و به پناهگاه‌های خود عقب نشینی کردند.

ارتش پاکستان همچنین اعلام کرد، این رخداد امروز (سه شنبه) در وزیرستان جنوبی رخ داده که ارتش از اواسط 2014 برای بیرون راندن و ریشه کنی شبه نظامیان در آنجا عملیات نظامی ترتیب داده است.

دولت اسلام آباد می‌گوید شبه نظامیان پاکستانی در سراسر مرز با افغانستان خود را پنهان می‌کنند و از آنجا به داخل پاکستان حملاتی را ترتیب می‌دهند.

دولت کابل این اتهامات را نمی‌پذیرد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :