صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
نیروهای ارتش یمن و انصارالله در تبادل آتش با نظامیان سعودی در منطقه «الفریضه» جازان واقع در جنوب عربستان، ۲ نفر از آنها را از پای درآوردند.

به گزارش بولتن نیوز، نیروهای یمنی روز یکشنبه دو نفر از نظامیان سعودی را در جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.  

به گزارش المیادین، دو نظامی سعودی در تبادل آتش با نیروهای یمنی در منطقه «الفریضه» در جازان کشته شدند.

در همین حال، شبکه المسیره یمن گزارش داد که یگان توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله یک خودروی زرهی عربستان را در جازان هدف قرار داد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله همچنین محل تجمع مزدوران ارتش عربستان را در پایگاه های «رجلا، الطلعه، الشبکه، المخروق» در نجران منهدم کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: سعودی ، جازان ، انصارالله

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :