صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
سفیر کشورمان در کویت گفت: ما درحال گفت‌وگو با مقامات کویتی برای انجام دومین و آخرین مرحله انتقال زندانیان ایرانی به تهران هستیم.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل السیاسه، علیرضا عنایتی،سفیر ایران در کویت گفت:ما درحال گفت‌وگو با مقامات کویتی برای انجام دومین وآخرین مرحله انتقال زندانیان ایرانی که تعداد آنان به 130 نفر می‌رسد هستیم تا زندانیان ایرانی موجود در زندان‌های کویت را به زندان‌های ایران انتقال دهیم.

وی افزود:قبل از آن نیز درمرحله ی اول 50 زندانی ایرانی را به ایران انتقال دادیم تا مدت باقی مانده محکومیت خود را در زندان‌های تهران سپری کنند.

وی در پایان گفت:هیچ یک از این زندانیان به حمایت از تروریست‌ها متهم نیستند وجرم آنان فقط مواد مخدر و ورود غیرقانونی است.
منبع: العالم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :