صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
چند خبر از یمن؛
برخی از منابع خبری از عملیات هلی‌برن نیروهای آمریکایی در استان البیضاء یمن خبر دادند.
به گزارش بولتن نیوز، آمریکایی در استان البیضاء یمن کشته شدند. عبدالرؤوف الذهب، سلطان الذهب و علوی الجوفی از جمله این افراد بودند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های سعودی دو بار منطقه «العمری» در ذباب واقع در استان تعز یمن را بمباران کردند. در یکی از این حملات، از بمب‌های خوشه‌ای استفاده شد.

شهرستان صرواح در استان مأرب هم 5 بار مورد حمله هوایی قرار گرفت.

در همین حال، یک فروند پهپاد، چهار بار مواضع مزدوران سعودی را در رداع و القریشیه در استان البیضاء یمن هدف قرار داد. در این حملات شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :