صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
سرمربی تیم فوتبال شالکه گفت:بازی خوبی انجام ندادیم و اینتراخت روی گل هوشیار عمل کرد.

به گزارش بولتن نیوز،شب گذشته شالکه باخت بدی متحمل شد. تیم آبی‌پوش در ورزشگاه خانگی‌اش یک بر صفر مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد.

مارکوس واینسیرل بعد از بازی اظهارداشت:امروز بازی خوبی انجام ندادیم.در 45 دقیقه دوم هر راهی را که امکان داشت، امتحان کردیم. اما آنگونه که می‌خواستیم، فرصت گلی خلق نشد.

او ادامه داد:اینتراختی‌ها روی گلی که دقیقه 33 به ثمر رساندند، بسیار هوشیار عمل کردند.هر چند که قبل از آن خطایی رخ داده بود.

تک گل مسابقه توسط مه‌یر با پاس هاسبه زده شد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: شالکه ، سرمربی ، اینتراخت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :