صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
مفتی اعظم سعودی:
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ در جدیدترین اظهارات مضحک خود گفت برخی کشورها به عربستان سعودی بخاطر «دستاوردهای زیاد» این کشور حسادت می‌کنند.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، مفتی عربستان سعودی خواستار اعزام جوانان به خدمت اجباری سربازی به منظور مقابله با دشمنان این کشور شد.

شیخ عبدالعزیز آل الشیخ گفت: امنیت منطقه خلیج فارس در معرض دشمنی‌های زیادی قراردارد؛ زیرا عربستان سعودی دارای خیرات و برکات و دستاوردهای زیادی است و به این کشور حسادت می کنند.

شبکه الجزیره افزود: وی همچنین «تجاوزات» (حملات هوایی) روسیه به غیرنظامیان سوریه را که بدون هیچ واکنشی بین‌المللی صورت می گیرد، محکوم کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :