صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
وزیر خزانه‌داری آمریکا در سفری که پوشش رسانه‌ای چندانی نداشته، راهی عربستان و فلسطین اشغالی شده است.
به گزارش بولتن نیوز، «جک لو» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه برای دیدار با مقامات سعودی و شرکت در نشست مشترک شورای همکاری و آمریکا وارد ریاض شد.

به نوشته خبرگزاری عربستان، وی در این سفر با «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد عربستان دیدار و گفت‌وگو کرده است.

دولت عربستان بدون اشاره به محتوای دقیق گفت‌وگوها به بیان اینکه طرفین در رابطه با مسائل مهم اقتصادی صحبت کرده‌اند، اکتفا کرده است.

بنا بر اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، لو پس از ریاض برای دیدار با مقامات اسرائیلی راهی تل‌آویو می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :