صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
پنج تبعه خارجی که احتمال می رود از اتباع پاکستانی باشند، طی عملیات تعقیب و گریز از سوی عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان ملارد بازداشت شدند.
به گزارش بولتن نیوز،ظهر دوشنبه و طی درگیری مسلحانه ای میان عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان ملارد با اتباع خارجی، پنج نفر مضنون به حمل قاچاق، طی عملیات تعقیب و گریز، دستگیر و بازداشت شدند.

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری ملارد در تشریح این حادثه اظهار داشت: پنج تبعه خارجی که احتمال می رود از تابعیت پاکستانی برخوردار باشند، با بی توجهی به فرمان توقفِ ایست بازرسی در روستای اسفندآباد از صحنه می گریزند که با تلاش و همت عوامل امنیتی و انتظامی بازداشت شدند.

مجتبی شاهقلیان افزود:در ابتدای امر، چهار تبعه با متوقف شدن خودرو از سوی پلیس دستگیر می شوند و یکی دیگر از اتباع که حامل اسلحه گرم بوده از صحنه حادثه متواری می شود.

شاهقلیان عنوان کرد:خوشبختانه پنجمین تبعه خارجی نیز با دقت نظر و هوشمندی عوامل انتظامی و امنیتی دستگیر می شود که در زمان بازداشت، فاقد هرگونه اسلحه ای بوده است.

وی در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص ارتباط این اتباع با گروه های تروریستیگفت:این موضوع قویا تکذیب می شود و هیچگونه ارتباطی میان اعضای این گروه با تروریست ها وجود ندارد و افراد بازداشت شده نیز به حمل قاچاق مضنون هستند که با بررسی های فنی و پلیسی دقیق تر، اطلاع رسانی هرچه بیشتری در این خصوص انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: تبعه ، پاکستان ، دستگیر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :