صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
دبکا فایل:
وبگاه «دبکا» در مطلبی مدعی شد که اعزام سه کشتی جنگی ایران به خلیج عدن پس از حمله موشکی آمریکا به مراکز راداری نیروهای یمنی نشانگر عزم ایران برای شروع دور جدیدی از رویارویی دریایی با ناوشکن‌های آمریکایی است.
به گزارش بولتن نیوز،وبگاه تحلیلی-خبری «دبکا» وابسته به رژیم صهیونستی در مطلبی مدعی شد که اعزام سه فروند کشتی جنگی ایران به «خلیج عدن»  پس از حمله موشکی آمریکا به مراکز راداری نیروهای یمنی نشانگر عزم این کشور برای  شروع دور جدیدی از رویارویی دریایی با ناوشکن‌های آمریکایی است.

«دبکا»  به نقل از منابع نظامی خود مدعی شد که ناوگروه 34 رزمی ایران که هم اکنون درخلیج عدن مستقر هستند متشکل از ناوشکن  البرز که حامل موشک های هدایت شونده است.

این پایگاه صهیونستی با اشاره به اعزام نوع کشتی‌های جنگی  و ناوشکن ایران به خلیج عدن می نویسد: با وجود حمله موشکی آمریکا به رادارهای انصارالله نیروی دریایی ایران عقب نشینی نخواهد کرد و هم اکنون درحال آماده سازی دوره تازه ای از رویارویی دریایی با آمریکا است.
منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها: ایران ، امادگی ، امریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :