صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
وزارت خارجه عراق یک هکر سعودی را عامل هک شدن پایگاه اینترنتی این وزارت خانه دانست.
به گزارش بولتن نیوز ، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه عراق یک هکر سعودی را عامل هک شدن سایت رسمی اش اعلام کرد.

بر اساس این گزارش «احمد جمال» سخنگوی این وزارت خانه در همین راستا گفت: این هکر پس از نفوذ به سایت و هک کردن آن، عباراتی توهین آمیز را با هدف ایجاد اختلافات فرقه ای بر روی صفحه سایت درج کرده بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کادر وزارتی متخصص در این زمینه به دنبال برطرف کردن این مشکل و فعال‌سازی مجدد سایت وزارتخانه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :