صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
مسکو اعلام کرد
مسکو پس از درز اخبار محرمانه در خصوص تصمیم آمریکا مبنی بر حملات موشکی به پایگاه های ارتش سوریه اقدام به استقرار سامانه موشکی در این کشور کرد.
به گزارش بولتن نیوز ، مسکو پس از درز داده های محرمانه آمریکا در رابطه با این که ایالات متحده قصد دارد فرودگاه ها و پایگاه های هوایی سوریه را با موشک های کروز بمباران کند، تصمیم گرفت سامانه های موشکی اس-۳۰۰ را در در این کشور مستقر سازد.

نماینده وزارت دفاع روسیه «ایگور کاناشنکف» پیش از این نیز اعلام کرده بود که اس-۳۰۰ امنیت نظامیان در شهرهای «حمیمیم« و «طرطوس» را تضمین خواهد کرد. به گفته وی، موشک های این سامانه، تمامی اهداف پرنده ناشناس را مورد اصابت قرار خواهند داد. پنتاگون نیز به نوبه خود اعلام کرد که ایالات متحده در پاسخ به استقرار سامانه های موشکی اس ۳۰۰ روسیه، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بشیر محمدی
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
یانکی ها از یک نیمکره دیگر امده اند و برای مردم سوریه تعیین تکلیف می کنند وبرای برخی از کشورها که بنا به درخواست دولت قانونی سوریه در این کشور در حال خدمت رسانی هستند تعیین تکلیف می کنند دقیقا همان قانون جنگل .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :