صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
رژیم اشغالگر صهیونیستی برای شش روز، حرم حضرت ابراهیم (ع) را در شهر الخلیل در کرانه باختری بست و تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کرد.
به گزارش بولتن نیوز،رژیم اشغالگر صهیونیستی به بهانه تأمین امنیت در تعطیلات سال نوی عبری، شش روز حرم حضرت ابراهیم (ع) را در شهر الخلیل در کرانه باختری بست و با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، شهر را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: هتک ، حرمت ، اسراییل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :