صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد که دولت پیونگ یانگ هرگز خلع سلاح یک‌جانبه را نمی‌پذیرد و در برابر فشارهای آمریکا برای سلطه بر شبه جزیره کره تسلیم نخواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز،وزارت خارجه کره شمالی چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد، واشنگتن همواره تلاش‌های پیونگ یانگ برای تقویت بنیه دفاعی خود را "تحریک‌آمیز" می نامد تا سیاست های خصمانه خود در قبال جمهوری دموکراتیک کره را توجیه کند. به نوشته روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: کره شمالی تقویت توان هسته ای بازدارنده خود را ادامه خواهد داد و تدابیر لازم برای مقابله با تهدیدات و اقدامات تحریک آمیز آمریکا را اتخاذ خواهد کرد
منبع: العالم
برچسب ها: کره ، شمالی ، هرگز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :