صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
سخنگوی وزارت بهداشت ارمنستان اعلام کرد یک پزشک و یک پرستار از چهار پرسنل درمانی گروگان گرفته شده توسط افراد مسلح در ایروان آزاد شدند
به گزارش بولتن نیوز ،وزارت بهداشت ارمنستان اخیرا اعلام کرد گروگانگیران در ایروان، پایتخت ارمنستان این بار دو پزشک و دو پرستار یک آمبولانس را که به درخواست آنها برای کمک به آسیب دیدگان آمده بودند، به گروگان گرفتند.

پیش از این افراد این گروه تعدادی پلیس را در یک پاسگاه به گروگان گرفته بودند.

چند روز قبل،  این گروه با حمله به یک پاسگاه پلیس در ایروان ۹ افسر پلیس را گروگان گرفته و خواهان آزادی یک چهره مخالف دولت در ازای آزاد کردن گروگان‌هایشان شده بودند. چند روز بعد گروگان گیران تمامی گروگان‌های خود را آزاد کردند اما همچنان ساختمان پلیس را در اختیار دارند و دولت با قطع برق و محاصره ساختمان همچنان با آنها درگیر است.

این افراد از طرفداران رهبر مخالفان دولت ارمنستان "ژیرایر سفیلیان" هستند. سفیلیان در روز ۲۰ ژوئن ۲۰۱۶ میلادی توسط مقامات ارمنستان بازداشت شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ازادی ، کادر ، ایروان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :