آرسنی یاتسنیوک، سیاستمدار 41 ساله غربگرا، ضدروس و مخاصمه جوی اوکراین طبق نظر آگاهان و تحلیلگران بسیاری، شاگرد و دستپرورده معاون اروپا و اوراسیای وزارت خارجه آمریکا، «ویکتوریا نولان» بود. او پس از ماهها کشمکش، هفته گذشته استعفا کرد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
چرا نباید از انقلابهای رنگین حمایت کرد انقلابهای خونین مربوط به تاریخ است .انقلاب رنگین تغییر بدون خون است که به نظر م جهان باید به این سو گام بردارد
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
رنگ انقلاب مهم نیست مهم منشاء انقلاب است که آیابه خواست واقعی مردم کشوراست یابه سفارش وهدایت بیگانه ودرجهت منافع نامشروع آنان
ناشناس
|
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
انقلاب رنگین یعنی تغییر بدون خون ریزی که زیاترین انقلابهاست انقلاب خونین مربوط به تارخ است ومربوط به دورانی است که اینترنت وموبایل وجود نداشت وجهان باید تسلیم انقلاب رنگین شود.که در این نوع انقلابها جان انسانها محفوظاست ودر ارامش دمکراسی با اندشه صورت می گیر ونهایتا سردمداران این نوع انقلابها درا ینده کمتر روحیه دیکتاتوری بیدامی کنند
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
واغلب فرصت طلبان وابسته به بیگانه به کمک غولهای تبلیغاتی استکباربدون خون ریزی وغیرمستقیم وخیلی شیک ودموکراتیک نوکرنامحسوس استکبار می شوند.
ناشناس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
غرب گرایان شیفته و نادان فریب وعده های مشروط وغیرعملی آمریکارا خوردندوخرآمریکارا با هدف تفرقه افکنانه ازپل اکراین عبوردادندواکراین رادرناامنی وبحران رهایش کردندتادست وپابزند.
ناشناس
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
ایا انقلاب خونین سوریه بهتر بود یا انقلاب رنگین اکراین
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
مردم دراکراین هم کشته شدند وهم گرسنگی کشیدندواکنون هم سرنوشت مبهمی دارند چون به سنگر حمله آمریکا به همسایه( روسیه )تبدیل شده اند
ناشناس
||
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
شما کشته های اوکراین رو ندیدی ؟
ناشناس
||
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
البته با کسی که عمدا جنایت ونسل کشی و تروریسم دولتی وهابیت و صهیون و اردوغان علیه بشریت را انقلاب میداند بحث کردن نتیجه ای ندارد.شبیخون وهجوم آدمکشان وجانیان به حمایت مخصوصا اردوغان و صهیون چه ربطی به انقلاب دارد.این کاربر نه انقلاب سیا-سفید! میشناسد نه انقلاب رنگی .شاید هم کلا مشکل رنگ دارد.
درویش
||
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
من همکنون در اوکراین هستم اتفاقا چند دقیقه پیش از شکلاتهای کارخانه روشن هم استفاده کردم. بهتر است دوستان حاصل دو انقلاب نارنجی و این انقلاب آخر را در وضعیت معیشت مردم بررسی کنند که به افتضاح کشیده شده. بهتر است طرفداران این انقلاب در اوکراین بجز تغییر دولت فقط یک نتیجه مثبت را برای مردم اوکراین بگویند.
ناشناس
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
امان از روزی که جای هنجار و ناهنجار عوض بشه و حمایت از مظلوم جاشو به حمایت از ظالم بده
علی ف
|
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
مهمترین مساله اینه که مردم تمام کشورهای دنیا اول باید بدونند که هیچ کشوری ناجی و دلسوزشون نیست و فقط خودشون باید دلشون بحال کشورشون بسوزه .آمریکا اروپا روسیه چین و ... همگی فقط به منافع خودشون اهمیت میدن و خیلی هم طبیعیه قضیه از اونجا خراب میشه که یکسری ساده لوح ژست های انسان دوستانه کشورهای پیشرفته رو باور میکنن و فکر میکنن اون کشورها چون در رفاه هستند و پیشرفته برای اونا هم همون رفاه رو ایجاد میکنن در صورتیکه اصلا اینطور نیست و فقط تو هر کشوری که پا گذاشتند باعث فلاکت و بدبختیه اون کشور شدن .نمونش هم عراق و افغانستان و سوریه و یمن و لیبی و...