صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۹۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در جلسه مرکز ویلسون از سیاست دولت این کشور درباره پرونده هسته‌ای ایران دفاع کرد.
به گزارش بولتن نیوز، معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در جلسه مرکز ویلسون از سیاست باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور درباره پرونده هسته‌ای ایران دفاع کرد. 

 وندی شرمن با اذعان به اینکه ایران به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست و اینکه تحریم‌ها و تهدیدات ضد ایران برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای این کشور بی‌تأثیر بود گفت: اگر آمریکا تأسیسات هسته‌ای ایران را به شیوه نظامی از بین می‌برد، ایرانی‌ها با دانش هسته‌ای که به آن دست یافته‌اند ظرف دو یا سه سال می‌توانستند همه را از نو بسازند و آن موقع دیگر امکان نابودی آن وجود نداشت. 

وی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران در نشستی در مرکز مطالعاتی ویلسون گفت: «وقتی حسن روحانی به ریاست جمهوری رسید راه برای مذاکرات هفت جانبه هموار شد.» 

معاون سابق وزیر خارجه آمریکا افزود: تحریم‌ها و تهدید نظامی ما واقعی بود، ولی ما را به اینجا نمی‌رساند که ایران نتواند به سلاح هسته‌ای برسد. 

شرمن افزود: ایران پیش از این هم قصد ساختن سلاح هسته‌ای را نداشته است ولی حالا اصلا امکانش را ندارد. 

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق برجام مذاکرات هسته‌ای، ایران به الگویی برای دیپلماسی در موارد بحرانی دیگر تبدیل شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: شرمن ، ایران ، سلاح

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کپل
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
باید بگیم وندی شرمن بیاد .. رو هم متقاعد کنه چون سخت در تلاشه که بگه ما دنبال سلاح اتمی بودیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :