صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۲۰۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
دروغ پردازی مضحک دیپلمات‌های سعودی
سریال دروغ پردازی مقامات سعودی پیرامون حوادث روی داده روز شنبه در تهران و مشهد با رقم خوردن ادعاهای مضحک و عجیب کلید خورد.
گروه بین الملل-روزنامه سعودی الشرق الاوسط چهارشنبه ضمن گفتگو با دیپلمات های سعودی بازگشته از تهران و مشهد، ادعاهای دروغ و عجیب آنها را درباره حمله به سفارت و کنسولگری این رژیم در تهران و مشهد منعکس کرد.

به گزارش بولتن نیوزبه نقل از قاصد نیوز،عبدالله الفعر سرکنسول عربستان در مشهد مدعی شد یک خودرو قصد حمله به کنسولگری را داشت که پیش از برخورد با آن از کار افتاد و مسؤولان کنسولگری تلاش کردند تا از آن راننده بازجویی کنند که موفق نشدند!

سعید الشهرانی یک از کارمندان کنسولگری عربستان نیز در اظهاراتی عجیب و با حذف نقش نیروی های انتظامی مستقر در محل مدعی شد پلیس هیچ واکنشی برای حمایت از دفتر نمایندگی نکرد و تنها عوامل جوی مانند بارش باران و سردی هوا باعث متفرق شدن تجمع کنندگان شد!


اسحاق العرینی کاردار عربستان در تهران نیز که روز شنبه و پس از اعلان اعدام آیت الله نمر باقر النمر به وزارت امور خارجه کشورمان فراخوانده شده بود در بدو ورود به ریاض ادعا کرد: مهاجمان همه اموال سفارت را غارت کردند و تعدادی از خودروها را به آتش کشیدند و مابقی آنها را با خود بردند! 

از سوی دیگر روزنامه الشرق الاوسط نیز مانند دیگر روزنامه های سعودی که در دو روز اخیر حملات بسیار شدیدی را علیه ایران انجام داده اند تصاویری از لحظه ورود دیپلمات های سعودی به ریاض را منتشر کرده اند که این افراد را در حال بوسیدن زمین و سجده شکر نشان می دهد تا چنین القا کند که این اشخاص از یک زندان یا صحنه جنگ به کشور خود بازگشته اند!

برچسب ها: سرکنسول ، مشهد ، مضحک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حق ننگ بر ریاکاران داعشی
|
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
این از خدا بی خبران وهابیت اموی چرا بدعت کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :