صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
سرهنگ «غالب لقمان» سخنگوی ارتش یمن به مقامات سعودی درباره ادامه نقض آتش بس در این کشور هشدار داد.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از خبرگزاری سبأ، سرهنگ «غالب لقمان» سخنگوی ارتش یمن امروز پنجشنبه به ادامه نقض آتش بس موقت در این کشور توسط جنگنده های سعودی واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: به رژیم سعودی و مزدوران آن هشدار می دهیم به توافق آتش بس پایبند بوده و آن را نقض نکنند.

هشدار ارتش یمن به رژیم سعودی پس از آن صورت گرفت که جنگنده های این رژیم شب گذشته منطقه «جدعان» واقع در استان مأرب را چند بار بمباران کردند.

از سوی دیگر، جنگنده های رژیم سعودی شب گذشته به صورت گسترده بر فراز آسمان منطقه «الشریحه» واقع در استان لحج پرواز کردند.

گفتنی است، تجاوز نظامی رژیم آل سعود به یمن در حالی ادامه دارد که از روز سه شنبه هفته جاری آتش بس موقتی به مدت هفت روز در این کشور اعلام شد.

رژیم سعودی در حالی همچنان به کشتار مردم یمن ادامه می دهد که مذاکرات صلح برای حل بحران این کشور هم اکنون در سوئیس در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: هشدار ، ارتش یمن ، آل‌سعود

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :