صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مسکو رسما تأييد کرد که ارسال سامانه موشکي "اس - 300" به ايران آغاز شده است.
به گزارش بولتن نیوز،دو کشور ايران و روسيه در اوايل سال جاري، قراردادي را امضا کردند که طي آن مسکو متعهد شد تا اين سامانه‌هاي موشکي را به تهران تحويل دهد.

برهمين اساس، ايتارتاس، خبرگزاري رسمي روسيه اعلام کرد که ارسال "اس - 300" به ايران آغاز شده است.
در همين رابطه خبرگزاري روسي تاس نيز گزارش داد، «ولادمير کوژين»، يکي از معاونان پوتين، رييس جمهور روسيه اعلام کرد که «قرارداد تحويل سامانه‌هاي اس-300 در حال اجرايي شدن و آغاز است.»

منبع:روزنامه صبح ایران خراسان
برچسب ها: مسکو ، ارسال ، ایران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
غلامرضا
|
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
بخاطر تاييد وجود اب در مريخ.
ناشناس
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
اوونقدر دروغ گفتن تا نصب و امتحان نشه نباید به حرفشون اعتماد کرد فردا دیدی یه بازی دیگه دراوردن لفتش دادن یا ندادنش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :