صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
هفتاد و دو نفر از گروه طالبان و سیزده پلیس افغان در استان هلمند کشته شدند.
به گزارش بولتن نیوز،«محمد آشنا» مسوول بخش مطبوعاتی فرماندهی پلیس هلمند اعلام کرد: افراد طالبان در درگیری با نیروهای افغان و حمله هوایی در شهرستان های «سنگین» و «گرشک» کشته شدند.

«عبدالمجید آخوندزاده» معاون شورای استانی هلمند از کشته شدن سیزده پلیس در این استان خبر داد و گفت: افراد طالبان یکشنبه شب به یک پاسگاه پلیس مرزی در شهرستان «خانشین» حمله کردند و با نیروهای افغان درگیر شدند که براثر آن سیزده پلیس مرزی کشته شدند.

«عمر زواک» سخنگوی استانداری هلمند نیز این حمله را تایید کرد.
منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: هلاکت ، طالبان ، هلمند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :