صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۷۷۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
این گزارش بروز می شود
چندین حمله و انفجار در پاریس به کشته شدن دهها نفر و گروگان گرفته شدن ۱۰۰ نفر منجر شد؛ رئیس‌جمهوری فرانسه در پی این حملات اعلام وضعیت اضطراری کرد و مرزهای این کشور را بست.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: تصاویر ، حادثه ، پاریس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
پایتخت
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام
میشد جلوی این حادثه و تمام حوادث مشابه تروریستی را گرفت. خداییش باور اینکه برخی دست به اینگونه کشتار میزنند خیلی سخته،
بولتن عزیز ایکاش سایت شما و دیگر سایت ها، نشریات، سازمانها، تشکل های سیاسی، اقتصادی و غیره بصورت اختصاصی بیانیه هایی جداگانه در محکوم کردن حوادث تروریستی در هر نقطه ای از جهان از افغانستان و سوریه گرفته تا آمریکا و دیگر نقاط جهان صادر میکردید و به پوشش اخبار اینگونه حوادث اکتفا نمیکردید.
شما كه مي فرموديد : اصلا نبايد به اين بدي ها توجه كرد واز لذايذ زندگي دور شد!؟
پاسخ ها
پایتخت
| |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آرشیو نظرات من در دسترس است و همواره کشتن انسانها رو به شدت محکوم کرده ام و برای جان تک تک انسانها ارزش بسیاری قائل بوده ام
فرق است بین بدبختی کسانیکه که خود باعث بدبختی خود شده اند تا اعمال کسانیکه چشم دیدن خوشبختی و شادی دیگران رو ندارند و دنیا رو همواره سیاه میبینند و حتی از گرفتن جان انسانها هم دریغ نمیکنند. ریشه ی تمام حوادث تروریستی از بی ارزش دانستن این دنیا نشات میگیرد.
من نمیدانم که رئیس جمهور ما در هنگام رخ دادن این حادثه تروریستی در خواب ناز بودند یا نه ولی باید فوراً ایشان را از خواب بیدار میکردند تا با تشکیل نشست ویژه در همان ساعت اولیه حادثه این حادثه رو به شدت محکوم میکردند و به ملت فرانسه تسلیت میگفتند، در مورد حوادث مشابه در عراق، سوریه، یمن و هر کجای دنیا هم باید ایشان را از خواب بیدار کرد چون وظیفه ی ایشان است که لحظه لحظه از حوادث ایران و جهان باخبر باشند زیرا بابت این مسئولیتشان از ذخایر پولی این سرزمین حقوق دریافت میکنند.
دولت ايران به سرعت اين كار را محكوم كرد و موضوع ربطي به خواب يا بيدار بودن رييس جمهور ندارد .
رامین
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
داعش دست پخت غربه بد نیست خودشون هم ازش بچشن ببینن مردم عراق و سوریه چه حالی دارن
فاطمیون
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
دوست عزیز ساده اندیشیه فکر کنی کار داعش بوده این مجوز حمله فرانسه و ناتو به سوریه است حالا که جریان مقاومت درحال پیروزی بر داعش هستن غرب که به هدفش که تغییر دولت سوریه بوده نرسیده و دنبال حمله نظامی به سوریه است گذر زمان این واقعیت برملا میکنه یازده سپتامر جدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :