صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۷۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
"انسان دوستى در هر شكل و آيينى زيباست"
در آلمان دور انداختن هرگونه بطري شيشه اي و پلاستيكي كار كاملا عجيبي محسوب ميشود.
گروه بین الملل-در آلمان دور انداختن هرگونه بطري شيشه اي و پلاستيكي كار كاملا عجيبي محسوب ميشود.

به گزارش بولتن نیوز،در آن كشور به علت اهميت مسئله بازيافت شما مي توانيد با برگرداندن بطري ها به هر سوپر ماركتي بخشي از پولي كه در ازاي خريد محصول داده بوديد را پس بگيريد.

اما در كنار اين قانون فرهنگ زيباتري شكل گرفته كه معمولا مردم بطري هاشون را در كنار سطل آشغال ها ميگذارند تا بى بضاعتها با برگرداندن آنها به سوپر ماركت پول خورد و خوراكشان را در بياورند.

"انسان دوستى در هر شكل و آيينى زيباست"
برچسب ها: فرهنگ ، المان ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
روشنفکر
|
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
المان با فرهنگترین کشور جهان است
بهرام
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
مثل ما که گوشت مرغ و ماهی را تا آخر میخوریم و استخوانها را می مکیم و با دست و دلبازی تمام استخوانها را برای گربه میگذاریم!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :