صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
وزارت دفاع انگلستان اعلام کرد این کشور به دنبال حفظ حدود 450 سرباز خود در افغانستان است.

به گزارش بولتن نیوز، وزیر دفاع انگلیس اظهار داشت این کشور در سال آینده میلادی (2016) به حضور نظامی خود در افغانستان ادامه خواهد داد.

وزارت دفاع انگلستان اعلام کرد که این کشور حدود 450 سرباز خود را در افغانستان حفظ می‌کند.

این اظهارات مقام دفاعی انگلستان در حالی مطرح می‌شود که باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده اخیرا برنامه عقب نشینی نیروهای خود از افغانستان را به تعویق انداخته و گفته 5 هزار و 500 نیروی نظامی این کشور برای آموزش نیروهای امنیتی افغانستان و پشتیبانی از آنها در عملیات ضدتروریسم، در این کشور باقی می‌ماند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :