صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
در هتل پارس مشهد
بازیکنان و مربیان پرسپولیس با یکی از کارگردانان کشور دیدار و خوش و بش کردند.
به گزارش بولتن نیوز؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان در هتل پارس مشهد اقامت دارند، شب گذشته با مسعود کیمیایی کارگردان سینما و تلویزیون دیدار کردند. پرسپولیسی‌ها با دیدن کیمیایی با این کارگردان خوش و بش کردند.

شب گذشته برخی از بازیکنان پرسپولیس به همراه رضا حقیقی بازیکن پیشین پرسپولیس راهی حرم امام رضا (ع) شدند. قرار است در صورتی که شرایط مهیا باشد، پس از پایان بازی با سیاه‌جامگان، پرسپولیسی‌ها دسته‌جمعی راهی حرم شوند.

دیدار سیاه‌جامگان - پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ساعت 15 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پرسپولیس ، دیدار ، کیمیایی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :