صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۷۷۹۸
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
در مصاحبه با فاکس‌نیوز
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا تأکید کرد رئیس‌جمهور آمریکا شود اگر لازم باشد از اقدام نظامی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کند و سیاست آمریکا را بر پایه تغییر نظام در ایران بنا می‌گذارد.

به گزارش بولتن نیوز، «کریس کریستی» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» تهدیدات علیه ایران را تکرار کرد و گفت که آمریکا باید در راستای تغییر نظام ایران حرکت کند و به ائتلاف بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران بپیوندد.

این نامزد جمهور‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوی آمریکا که مخالف توافق هسته‌ای ایران است در مصاحبه خود اعلام کرد: «بهتر است رئیس‌جمهور بعدی آمریکا آماده حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران باشد. من آماده هستم».

وی تأکید کرد که اگر بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود، در همان روز اول ریاست‌جمهوری خود دو پیام به ایران ابلاغ می‌کند. اولین پیام این است که «این کشور هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت و اگر این به مفهوم استفاده از اقدام نظامی برای متوقف کردن سلاح هسته‌ای باشد، از این گزینه استفاده خواهیم کرد. دومین پیام این است که سیاست رسمی آمریکا بر تغییر نظام در ایران است».

وی درباره ایران لفاظی‌های خود را اینگونه ادامه داد: «اینها اراذل و اوباش مرگباری هستند که نمی‌توانید با آنها وارد گفت‌وگو شوید».

کریستی در ماه ژوئیه اوباما را به دروغگویی برای تصویب برجام در کنگره متهم کرد و گفت: «اگر این رئیس‌جمهور این توافق را دوست دارد، برود و آن را توجیه کند اما صادقانه این توافق را به بقیه بقبولاند و به مردم آمریکا دروغ نگوید».

وی همچنین در ماه آگوست با یک گروه یهودیان در دانشگاه «راتجرز» دیدار کرد و مخالفات خود را با برجام اعلام کرد و نمایندگان مردد کنگره را متقاعد کرد که با آن مخالفت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: حمله ، ایران ، فاکس‌نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اگه بعضی ها هستن که فکر می کنن میتونن با تهدید به حمله مارو بترسونن و مثل بچه ها عقب می کشیم نمیدونن با کی طرفن.بذارید تمومش کنم اگه می تونید تشریف بیارید منتهی یادتون باشه اینجا عراق و افغانستان نیست بلکه گورستان چند ده هزار نفری سربازان شماست.
علی
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
زرشک
تقی
|
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
کریستی.یکاری با تو می کنیم که هرگز یادت نره با کی طرفی.

شما سی هف ساله که این غلط ها را می کنید. شما هنوز ملت.ورهبر مارانشناخه اید.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
نه بابا ؟ توهم .
ناشناس
|
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
آب قطع است لطفا!!!
ناجی
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
اراده کنیم دیگه جلوی چشماتو نمیبینی، چون یه قسمتی از لباسهاتو میکشیم روی سرت
خوزستان
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
سلام... همه دنیا و خود امریکا میدونند که امریکا علطی نمی کنند چرا چون سی ساله دارند تهدید می کنند دور تا دور ایران هم پایگاه داره پس باید مطمئن باشیم که امریکا یک پوکه فشنگ طرف ایران پرتاب نمکنه یا علی
ناشناس
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
تو حتی توان حمله به یک استان ایران را هم نداری البته که اصلا تو در حدی هم نیستی بخوای تعیین تکلیف کنی خیلی ها از این حرفهای گنده زدند اخر در گورها خوابیدند
ناشناس
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
خیلی ها این حرفهای تکراری میزنن ولی......
ناشناس
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
آنهائیکه باین گاووحشی رای بدهند خیلی باید ازمرحله پرت باشندوجهه جهانی آمریکا پس ازازبین رفتن تابوی شوروی کمونیستی باهرجنگ افروزی در عراق وافغانستان وسوریه وحمایت ازرژیم های منفور ضدبشری چون اسرائیل وآل سعود رو به افول نهاده وخودمردم آمریکا هم ازسنگینی هزینه های جنگهای جنگ سالاران ومزدوران سیاسی صاحبان صنایع نظامی بردوش خود ناراضی هستند.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
این بوفالو میخواد با اعلام نوکری به فروشندگان میلیاردی اسلحه موفقیتش را با دلارهای خونین آنها تضمین کند.
شهروند
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
از اول انقلاب شعار حمله حمله را بالغور كرده أيد مطمن باشيد اگر ترس از ايران انقلابي نداشتيد حمله ميكرديد، اشغال هاي يانكي
سارا
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
گسترش و توسعه طرز تفکری به نام داعش، حدّ و مرزی نمی شناسد. این روش حتی ارتباطی به میزان تحصیلات، پُستها و دارایی افراد ندارد. تنها چیزی که اینگونه طرز تفکر در خود می بیند این است که خود را همواره در کفۀ سنگین ترازو می بیند و این یک اشتباه اساسی برای مواجهه با آن چیزی است که نمی خواهند در جهان استقرار یابد (منظور استقلال کشورها است). اینگونه صحبتها و آنگونۀ دیگر از روشها (در عراق و سوریه و لیبی و مصر و...) به نتایجی که اکنون در منطقه می بینیم ختم خواهد شد. دولتمردان برای کسب رأی دست به تهییج مردم می زنند امّا این مردم آگاه هستند که با انتخاب هوشمندانۀ خود به کسانی رأی می دهند که خواهان آرامش در جهان هستند. تندروی، به دنبال خود تندروی را به دنبال خواهد داشت!
بایستی به ایشان گفت که از رؤسای جمهور پیشین خود درس عبرت بگیرید!!
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
حرفهای گنده تراز دهنت میزنی
سعید
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
فقط باید بگوییم امریکا و متحدانش هیچ غلطی نمیتونن بکنن
مرتضی
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
مگه داریم ...مگه میشه....
ناشناس
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
مرتیکه . . . .
محمد
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
همون زرشک
البته این حمله کنه زارت هم داره صحبتاش
...ببخشید
ناشناس
|
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
مرگ بر آمريكا
قنبر
|
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
صهیونیستهای کثیف و عمال خودفروخته در منطقه کلی برای تو یانکی وحشی کف و سوت زدند.
زمانی که انقلاب ایران پیروز شد این وحشی چند سال داشت که اینجوری از طویله رها شده و با روحیه توحش چهار نعل میره و ایران را تهدید میکند!!؟؟؟
سیاستمدار احمق کمی منطقی باش و از گذشتگانت درس بگیر. 37سال با زبان توحشت با ایران و ایرانی با اصالت حرف زدید و هیچ غلطی نکردید و نمی توانید بکنید چون ایران عراق - افغانستان و... نیست و این را خوب میدانید.
حال برای چهار تا رای و دلخوشی صهیونیستهای کثیف اربده کشی میکنید. ما ایرانیان بارها گفته ایم برای یک بار امتحان کنید اینگونه وحشیگری را بعد نتیجه اش را ببینید. امتحانش مجانی است .
هرچند اگر رای بیاوری اولین کسی خواهی بود که در مقابل ایران و ایرانی رام خواهی شد ای حیوان وحشی.
ناشناس
|
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
اینقدر پارس نکن اسلاف تو که هارتربودند غلطی نتوانستند بکنند.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
ما هنوز ساکتیم وای اگر
خامنه ای رهبر عزیزم حکم جهادم دهد
ناشناس
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
شیشکی رو برو به افتخارش
ناشناس
|
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
مرتیکه خوک . . . .
ناشناس
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
جالبه امریکا از ابر قدرتهای جهان مثل سگ میترسه و نمیتونه اونا رو تهدید کنه مثل روسیه و چین چندی بیش یکی از ژنرالهای روسیه گفته بود امریکا مواظب اعمالش باشه وگرنه روسیه ابزار کافی برای محو امریکا از روی کره زمین در اختیار داره
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
اراذل و اوباش همین امریکایی گاوچرون و بقیه طرفدارانش هستند
این ادبیات نشانه بی شعوری و نادانی این فرد است وگرنه آدم عاقل این حرفها را در مورد یک کشور که صد برابر کشور خودش سابقه تمدن دارد بر زبان جاری نمی کند
امیر
|
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
سلام این نشانه قدرت ایران هست که این خوک برعلیه ایران زیاده روی میکنه حرف میزنه هم وطنان قدرخاک وطن بدونین واتحادهمبستگی داشته باشیم روزبه روزقوی ترخواهیم شدروزی که بشردرغارزندگی میکردایرانی خانه ساخت پس مافرزندان همان گذشته گانیمکه به امیدخداباهوشیاری دانشمندانمان به هرچه بخواهیم میرسیم به امیداتحادبیشترهیشه خاری برچشم دشمنان باشیم
درجستجوی بصیرت
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
فرید
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
همین اتفاق هم می افته، مهم اینجاست که بتونیم به نحو خوبی از مرزامون دفاع کنیم. آمریکا خیلی زمان آرزوی همچین جنگیرو داره
ناشناس
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
برو بودجه ی کشورت را از روش ها دیگری به جز سلاح تامین کن
مرتضی
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اخه یکی نیست به این گامبو بگه مردک تو که عددی در برابر ایران ما نیستی که بخواهی به ایران حمله کنی. تا وقتی که رهبری مثل امام خامنه ای داریم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
برو جوجه گنده تر از توهاش نتونستن حمله کنن. این حرفهای تو شاید ته دل بعضی مسئولین رو خالی کنه و بترسن که ای واااااااااای دیدی چی شد تهدیدمون کردن بریم دست بوسی اما مردم شریف ایران رو نمی ترسونه.
ناشناس
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
14 ساله تو افغانستان هیچ غلطی نتونستید بکنید توی عراق هم همینطور حمله کردید و گفتید عراق رو در سینی طلا تحویل ایران دادیم و بعد که دیدید نظامیانتون نتونستن کاری بکنن داعش رو فرستاید. می گفتید دولت سوریه رو به سال نکشیده ساقط می کنیم ولی نتونستید بازم بگم...
ناشناس
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
تو اگه حالشو داری برو یه کمی رژیم بگیر تا وزنت کم بشه بعد بیا درمورد ایران صحبت کن!
رضا
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
ای زرشک!!!!!! کریستی توکیستی که همچین غلطی کردی تپل جرات داری نزدیک مرز ایران بشو اونوقت جسد بوگندوته میزاریم بغل ننه جونت زهی خیال باطل، کلناعباسک یا حسین(ع)
پـریا
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
دیوونس.... پس دعا کنیم رییس جمهور نشه وگرنه دیوونه ها هر کاری میکنن.. والا
بعدشم اره همون زرشک..
ناشناس
|
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
این خواب آلود آب به صورتش نزده و هنوز خواب است و دارد خواب می بیند به این طفلکی اینقدر بند نکنید حالا یه غلطی کرد بابا شما ببخشیدش
مهدی
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
زر نزن بابا،مرتیکه فکر کرده این جا کجاست؟
اینجا ایرانه،ایران عزیز
پاش بیفته لهت میکنیم مردک یانکی زبون نفهم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :