صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۵۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
دکتر صالحی با اشاره به مذاکرات وین گفت:
علی‌اکبر صالحی با اشاره به نتایج به دست آمده در مذاکرات وین، گفت: از این به بعد نشاط هسته‌ای نه تنها در کشور کمتر نخواهد شد بلکه بیشتر نیز می‌شود.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
صالحی تصریح کرد: ممکن است برخی بگویند این چه تناقضی است که شما مطرح می‌کنید از یک طرف می‌گویید نشاط هسته‌ای بیشتر می‌شود و از یک طرف محدودیت‌هایی اعمال شده. من خدمت شما عرض می‌کنم که ما وارد فاز جدید تجاری سازی می‌شویم....
البته قبلا هم بنا بود دهها هزار کیلو اورانیم غنی شده را به کشور دیگری بفروشیم و فقط سالانه مایحتاج خودمان یعنی در حدود همان 300 کیلو را تولید کنیم . از چه زمانی قرار است ما صادر کننده مواد غنی سازی شده شویم. و اجازه داشته باشیم در بازار غنی سازها رقابت کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :