صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۲۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
سخنگوی جدید وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد جان کری وزیر خارجه به بیمارستانی در بوستون انتقال یافته است.

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، سخنگوی جدید وزارت امور خارجه ی آمریکا اعلام کرد جان کری وزیر خارجه به بیمارستانی در بوستون انتقال یافته است.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛جان کربی در صفحه ی خود در توئیتر نوشت:جان کری که از ناحیه ی پا دچار شکستگی شد به بیمارستانی در بوستون انتقال یافت.

وی نوشت:جان کری هرچند درد می کشد اما روحیه ی خوبی دارد.


منبع: واحدمركزي خبر
برچسب ها: جان کری ، درمان ، بوستون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
آه ایرانی ها گرفتش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :