صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
سخنگوی جنبش انصارالله تأکید کرد شایعات مربوط به پیاده کردن نیرو در عدن بی‌اساس بوده و با هدف بالا بردن روحیه نیروهای وابسته به عربستان سعودی در عدن صورت می‌گیرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم، تأکید کرد شایعات مربوط به پیاده کردن نیرو در عدن بی‌اساس بوده و با هدف بالا بردن روحیه نیروهای وابسته به عربستان سعودی در عدن صورت می‌گیرد.

عبدالسلام با اشاره به اینکه نیروهای عربستان سعودی جرئت چنین کاری (پیاده کردن نیرو در عدن) را ندارند، افزود، این اقدامات با هدف بالا بردن روحیه عناصر القاعده صورت می‌گیرد که ضربات دردناکی را متحمل شده‌اند.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت که اوضاع در عدن تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی بوده و القاعده هیچ پیشروی در این شهر نداشته است و نیمی از سلاح‌هایی که عربستان در عدن برای القاعده می‌فرستد به دست ارتش یمن افتاده است.

روز دوشنبه خبرگزاری فرانسه به‌ نقل از مقامات رسمی یمن گزارش داد که نیروهای زمینی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به‌صورت محدود وارد عدن، در جنوب یمن، شده‌اند.

لحظاتی بعد از انتشار این خبر «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی در حمله به یمن با تکذیب این خبر اعلام کرد که این ائتلاف هیچ  نیرویی در عدن پیاده نکرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: عبدالسلام ، عدن ، القاعده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :