صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۵۸۵۲
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
ربیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همبستگی کارگران ایران را با کارگران یمن و عراق اعلام می‌کنم و هر جا صدای ضعیف علیه ظلم و استکبار سرداده شود کارگران ایران از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

گروه اجتماعی ،   «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنران قبل از خطبه‌های  نماز جمعه این هفته تهران (11اردیبهشت) ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: برخی از روزها ویژگی‌های خاصی دارد و مناسبت‌های معنوی و غیرمعنوی را در خود جای می‌دهد که امروز نیز از این جهت بسیار ویژه است.

به گزارش بولتن نیوز ،وی افزود: روز کارگر برای ما یک نماد است و کارگران در این روز به یاد می‌آورند که چگونه نظام سرمایه‌داری آن‌ها را به خاک و خون کشید و صدای آن‌ها را خاموش کرد.

ربیعی ادامه داد: از این جا همبستگی کارگران ایران را با کارگران یمن و عراق اعلام می‌کنم و هر جا صدای ضعیف علیه ظلم و استکبار سرداده شود کارگران ایران از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ویژگی‌های خاص مولا علی(ع) تصریح کرد: مولایمان علی(ع) ویژگی‌های خاصی داشتند که امروز باید مورد توجه قرار گیرد. مولایمان علی(ع) علاوه بر این که بعد معرفتی و دینی بالایی داشتند، بعد اخلاقی و شجاعتشان در خوابیدن جای پیامبر و فروتنی ایشان به ما خواهد آموخت که هیچ گاه هدف وسیله را توجیه نخواهد کرد.

وی گفت: علی(ع) هم چنین پدر همه امت اسلامی، محرومان و مظلومان بود و ما تنها برای خانواده خود رسالت نداریم و در مقابل تمام امت و کسانی که پدر ندارند و یتیم هستند مسئول هستیم.

ربیعی ادامه داد: مبارزه با فساد یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت علی(ع) است و جریان برخورد ایشان با برادر خود عقیل باید سرلوحه امور باشد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مولا علی(ع) برای خیر جمعی کار می‌کرد و دست‌های پینه بستشان برای نفع شخصی نبود و ایشان نماد یک خویش‌فرما بوده و برای خود و هم جامعه منفعت داشتند.

وی افزود: امروز باید تولید بیشتری داشته باشیم تا فرزندان‌مان بتوانند زندگی بهتری داشته باشند ما باید به سمت مصرف کالای ایرانی برویم تا وضعیت اقتصادی بهبود یابد و هر کسی فرصت شغلی جدیدی بیافریند از او حمایت خواهیم کرد.

** امروز در مقابل بیکاران جامعه مسئول هستیم

ربیعی ادامه داد: اگر سرمایه‌های کوچک داخلی تجمیع شود ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت و ما امروز در مقابل بیکاران جامعه مسئول هستیم و معتقدم باید فرموده امام (ره) یعنی "کار در صحنه" را در عرصه کار و تلاش تحقق بخشیم.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نباید تلقی شود که پول، پول می‌آورد و ما در جامعه نیاز به کار جدی داریم و در جامعه‌ای کارگر احترام دارد که پول، پول نیاورد و کار پول بیاورد.

ربیعی بیان داشت: امروز هیچ ایرانی نیست که بخواهد ولی فاقد دفترچه بیمه باشد و این دغدغه امام(ره) در روزهای اول انقلاب بود، تامین اجتماعی هر روز برای کارگران بهتر از قبل بوده است و در بحث فنی و حرفه‌ای نیز زمینه‌ها را فراهم کرده ایم تا هر کسی که خواست بتواند حرفه‌ای را بیاموزد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فخيمي از تهران
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي حتي زماني كه وزير كار نبود يك چهره كارگري محسوب مي شد ، براي همين هم اميد مي رود درد ما كارگران را درك كند و براي بهبود وضعيت كارگران تلاش كند .
يك خانه نشين جوان
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
وقتي مي بينيم آقاي ربيعي مرتبا از بيكاري حرف مي زند و دولت و مسوولين را به آن توجه مي دهد ما بيكاران دلمان گرم مي شود كه هم دردي با ما در دولت وجود دارد ومدافع جوانان جوياي كار است .
يك معلول
|
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي از كارگران بدتر و از بيكاران بدتر اين معلولين هستند كه حتي اگر اشتغال داشته باشند نيازمند حمايت هستند و شما مسوول حمايت از آنها هستيد .
جنوب شهري
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
خوشحالم كه يك چهره كارگري كه از جنوب شهر تهران برخواسته است وزير كار شده ودر حمايت از كارگران و بيكاران سنگ تمام مي گذارد .
خالقي از اصفهان
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
درود بر آقاي ربيعي كه بجاي ورود در دعواهاي سياسي مرتبا كار مي كند وهمه همت خود را براي بهبود و ضعيت اجتماع و كارگرا قرار داده است .
مرجان رياحي
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
اصلي ترين انرژي و سرمايه اقتصاد هر كشوري نيروي كار ان كشور است و همه دستگاه هاي دولتي اگر مي خواهند كشور ترقي پيدا كن بايد به كارگران بها بدهند و عزيزشان بشمارند . آقاي ربيعي در اين زمينه در حال تلاش و كوشش است و اميد وارم كه موفق شود
يك يتيم دانشگاهي
|
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي ترا بخدا به مركز بهزيستي بيشتر سر بزنيد وببينيد كه با اين يتيمان چگونه رفتار مي شود ، با اصلاح و ضعيت يتيم خانه ها از خودتا يك حسنه تاريخي بجا بگذاريد .
يك جوان بيكار در خطر
|
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
بيكاري ،، بيكاري ، بيكاري اي طاعون كشور اين مصيبت بي همتا ، اين سرچشمه بدبختي ها بايد به كمترين حد خود برسد آقاي ربيعي ما منظر گام هاي بلند شما در اشتغال جوانان هستيم .
يتيم 27 ساله وبيكار
|
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
حضرت علي (ع) چون پدري براي يتيمان و ازكار افتادگان شب و روز در تلاش بود و امروز اين مسووليت علي گونه برعهده وزارت كار است ، آقاي ربيعي مخلص شما هم هستيم خواهش مي كنيم حتي اگر شده يك سانت فاصله ما را با پولداران و آقازاده ها كمتر كنيد .
محمد از بيرجند
|
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقي ربيعي اين دوران مسووليت شما هم به سرعت پايان مي يابد پس در اين دوران حتي لحظه اي را ازدست ندهيد و وزيري باشيد كه در تاريخ اسمتان بعنوان مدافع فقيران ومستمندان برجاي بماند .
امام جماعت يك مسجد
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
از برخوردهاي خاكي و ساده و خوماني آقاي ربيعي خصوصا با يتيمان زير نظر سازمان بهزيستي تشكر مي كنم و اين وزير را شايسته حمايت مي دانم .
سرپرست سه جوان بيكار
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي شما كه در دولت مدافع مستضعفين هستيد تلاش كنيد تا يارانه پولدارها قطع شود و يارانه ضعفا اضافه شود . آيا كسي كه همراه با خانمش كم كم ماهيانه 10 ميليون تومان در آمد دارد درست است كه از 45 هزار تومان يارانه هم نگذرد و يك فقير كه همه اميدش همين يارانه است همچنان 45 هزار تومان بگيرد ؟؟؟؟؟
حميدي از شهركرد
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
وضعيت كارگران خوب نيست و بسياري از آنها در شركت ها و كارخانه هاي مختلف ماه هاست كه حقوق نگرفته اند .آقاي ربيعي ترا بخدا بريا آنها فكري بكنيد ..خانواده آنها در حال ازهم پاشيدن است
يك مادر
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي لطفا سري به خيابان هاي شهر بزنيد ، بالا و پايين بالا همه خانه ها بالاي 500متر و اكثرا و يلايي با بهترين امكانات هستند كه هر آن ماشي هاي پورش و بنز از آنها بيرون مي آيد تا ويراژ مستانه بزنند و در جنوب شهر در خيابان ها تنگ بسياري از خانه ها 40 متر و 50 متري هستند كه يك موتور سيكلت به زور دارند شما بعنوان نماينده مستضعفان در هيات دولت اين وضعيت را مرتبا به هيات دولت گوشزد كنيد
بيمه شده تامين اجتماعي
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
سازمان تامين اجتماعي يكي از پولدارترين سازمان هاي كشور است كه مرتبا هم از پول بيمه شدگان تغذيه مي شود جناب آقاي ربيعي عزيز اگر اين سازما اصلاح شود و كار آمد گردد مطئنا آثار فقر از كشور ما رخت خواهد بست به اميد اقدامت انقلابي و كارشناسانه شما در اين سازمان هستيم .
رقيه مددي
|
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي به داد بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي برسيد و بگوييد براي بازنشسته شدن كارگرا اين همه مته به خشخاش نگذارند و حقوق مكفي به آنها بدهند كه حداقل سال هاي پايان عمر را با دغدغه كمتر به اتمام برسانند .
دوست آقاي ربيعي
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
من آقاي ربيعي را از زمان تحصيل در نازي آباد مي شناسم وي فردي درد كشيده است و از درد مستمندان خبر دارد برايش آرزوي موفقيت دارم .
ناشناس
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
سلام بر آقاي ربيعي مدافع كارگران باشيد
كارگر كوره پز خانه
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
آقاي ربيعي خواهش مي كنم طوري برنامه ريزي بكنيد كه حداقل به هر كارخانه اي يك بار سر بزنيد و وضعيت كارگران را از نزديك مشاهده كنيد .
آشنا
|
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
بنظر من تنها وزير انقلابي در دولت آقاي روحاني آقي ربيعي است خداوند پشت و پناهش باشد
محمود ن
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
مبارزه با فساد کتاب و حدیث نمی خواهد ! هیاهو و تبلیغ نمی خواهد ! سازمان اطلاعاتی قوی می خواهد قوه قضائیه سالم و مقتدر می خواهد ! اراده قوی می خواهد ... مرد می خواهد مرد !
جعفری
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
جناب آقای ربیعی فساد اداری را کارگران انجام نمی دهند ، مقامات بلند پایه در تامین در بخش دارو و .....همچون تیم های مافیایی قدرت را قبضه کرده اند. رئیس هیئت مدیره و ...... اینها را کنترل کنید.
ناشناس
|
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
كاش على، على كردن به زبان نباشد و چشم ملت به عدل على روشن شود واين همه مردم به خاطر اميد بستن به برخى سرخورده نشوند.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
آقازاده های بیدرد خواص اگر خودشان را تافته جدابافته میدانند دست ازرانت خواری وازسر ملت وکشور بردارند وبه سرزمین های موعودشان بروند وبا بی عدالتی ها وفسادشان مردم رابه مسئولین نظام بدگمان نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :