صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
یک روزنامه آمریکایی مدعی شده که دولت تهران باید به روزنامه نگار متهم به جاسوسی آمریکایی غرامت پرداخت کند.

به گزارش بولتن نیوز،  روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، از تهران خواسته تا به خاطر دستگیری جیسون رضائیان به وی غرامت پرداخت کند.

سی و یکم تیرماه سال 93 بود که جیسون رضائیان به همراه همسرش در تهران دستگیر شد.

این فرد که به گفته معاون اول قوه‌قضائیه به اتهام مسائل امنیتی و همچنین جاسوسی در بازداشت به سر می‌برد از سوی رسانه‌های غربی به عنوان خبرنگار روزنامه واشنگتن پست معرفی شده است.

 

* در کشورهای غربی به ویژه در امریکا مبلغ زیادی از دارایی های بلوکه شده ایران به مدعیان خسارت دیده از ایران پرداخت می شود. برخی از این دارایی ها حتی به شاکیانی در مناطق اشغالی فلسطین پرداخت شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :