صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
سخنگوی وزارت امور خارجه توضیحاتی درباره توقیف یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در آب‌های ایران ارائه داد.
به گزارش بولتن نیوز، مرضیه افخم گفت: این اقدام درچهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مطابق با مقررات و رویه‌های بین‌المللی انجام شده است و امیدواریم مطابق رویه‌های مشابه پس از حل و فصل بدهی مالی، کشتی یاد شده رفع توقیف شده و به مسیر خود ادامه دهد.

وی با بیان این‌که «توقیف کشتی بر اساس حکم قبلی دادگاه و به درخواست شاکی خصوصی صورت گرفته است» گفت: کشتی مذکورمتعاقب توقیف به بندر شهید باهنر در بندرعباس منتقل شده و کلیه 24 خدمه آن که از اتباع کشورهای مختلف هستند در سلامت کامل بسر می‌برند و محدودیتی در ارائه خدمات کنسولی به ایشان وجود ندارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی ، توقیف ، مارشال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :