صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۳۵۷۳۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
یکی از عناصر مسلح سوری که پیشتر عضو تیم ملی این کشور بود با گروه تروریستی داعش بیعت کرد
به گزارش بولتن نیوز، یکی از عناصر مسلح سوری که پیشتر عضو تیم ملی این کشور بود با گروه تروریستی داعش بیعت کرد.
منابع خبری اعلام کردند که "عبدالباسط الساروت" که این روزها به یکی از عناصر مسلح شناخته شده در حمص تبدیل شده است، با داعش اعلام بیعت کرد.
وی که بازیکن فوتبال و دروازه بان تیم الکرامه سوریه و بازیکن تیم ملی این کشور بود؛ در ابتدای بحران به گروه های مسلح پیوست.
حامیان گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که دروازه بان سوری در حومه حمص به داعش پیوست.
در پایگاه های اجتماعی اعلام شد که صد نفر از همراهان مسلح الساروت نیز به داعش پیوسته‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: دروازبان ، سوری ، داعش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
دروازه‌بان سوری به داعش پیوست....
با گلوله توپ بهش شلیک کنید ببینید میتونه توپ رو بگیره با گل میشه؟
ناشناس
|
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
لابد دیدن حالا حسابی می بازند قصد تعویض دروازه بان را کردند ولی این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست .
ناشناس
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
خسرالدنیا و العقبی به این میگن حالا بره با سرهای بریده فوتبال بازی کنه آخرشم مثل رذلی که قلب خورد نکبت بار میمره ان شاالله
دوست
|
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
مطئن باشید این داعشی ها برده پولند اگر جلوی رسیدن پول به این آشغالا گرفته بشه دیگه هیچ کس با این مفتی های وهابی نمیمونه فقط خود اسرائيل با سگ های دست اموزش ( حیف اسم سگ که بزاری رو این بی ناموسا)
پاسخ ها
مهران
| |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
برده پول که حرکت انتحاری نمی کنه.
برده پول که جلوی گلوله نمیره.
برده پول که از جونش نمی گذره!!!!
ناشناس
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقا یه خورده مودب تر صحبت کنین
(بی ناموس )دیگه جه حرفیه
بی ادبی رو رواج ندین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
آقا یه خورده مودب تر صحبت کنین (بی ناموس )دیگه جه حرفیه بی ادبی رو رواج ندین....
جناب ناشناس این حرف بدی که موجب آزار ذهن شما گردیده البته معنی خیلی بی ادبی از آن هویدا نیست و احتمالا به همین خاطر سایت وزین و ارزشی بولتن اجازه بارگزاری داده است بخوانبد:
بی ناموس . که ناموس ندارد. لامذهب و ناپرهیزگار. (آنندراج ). بی عفت و بی عصمت . بی مذهب . ....مراد از بی ناموس بی آبرو در عرض ... بی غیرت . بی عفاف .
مهدی
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
انشالاتا چند روز دیگه تو لباس زنونه میگیرنش در حینه فرار کردن بدبخته نفهمو,اونوقته که باید نابود کرد هرچی حرومزاده داعشیو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :