صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۱۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
حسین دهباشی، به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش تعیین شد .

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، با تصویب وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی که خرداد ماه برگزار شد، برخی اعضای هیات مدیره مناطق آزاد تجاری – صنعتی کشور تعیین شدند .

همچنین با تصمیم وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، مصوبه شماره 130955/ت49711ک مورخ 28/7/1392 و شماره 122240/ت49607ک مورخ 2/7/1392لغو و عضویت اروج محمدی ومسعود سلطانی فر، به ترتیب در هیئت مدیره سازمان های مناطق آزاد تجاری –صنعتی ارس و کیش به صورت غیرموظف تعیین شدند .

همچنین عضویت غیرموظف حسین دهباشی در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی کیش، موضوع بند 2 مصوبه شماره 140071/ت49607ک مورخ 25/8/1392 به عضویت موظف اصلاح شد .

این مصوبه با تایید رئیس جمهوری در تاریخ 1/4/1393 از سوی معاون اول رئیس جمهوری در تاریخ 7/4/1393 ابلاغ شده است
برچسب ها: دهباشی ، کیش ، منطقه آزاد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
این آقا همون تهیه کننده فیلم آقای روحانی نیست؟)خوبه این پست روهم نداند به برادر ترکان!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :