صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۷۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور مصر با امیر سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش بولتن نیوز، معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور مصر با امیر سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در بازگشت از قاهره گفت: در این دیدار دو طرف با تبادل سلام متقابل رهبران دو کشور و رئیس جمهور کشورمان بر این موضوع تاکید کردند که تهران و ریاض جز خیر برای دو کشور و ثبات و پیشرفت برای منطقه نمی‌خواهند.

وی همچنین از دیدار و گفتگو با امیر عبدالعزیز قائم مقام وزیر خارجه عربستان سعودی در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور مصر خبر داد.

معاون وزیر خارجه گفت: در این دیدار با تشکر از دعوت امیر سعودالفیصل از دکتر ظریف برای سفر به عربستان، درباره ترتیبات این سفر در زمان ممکن و دیدار وزرای امور خارجه دو کشور تبادل نظر شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: عربستان ، ولیعهد ، تحلیف

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
فرهاد
|
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
حال آدم از این تعرفات سیاسی بهم میخوره ! عربستان آشکارا وارد خصومت و جنگ با ماشده میلیادها دلار پول خرج کرده و چندین هزار سگ هار تکفیری و سلفی را بسیج کرده علیه ما اینها علامت خیر و ثبات و پیشرفت است !!؟ بله سه سال جنگ در سوریه و حالا هم عراق نشان دهنده همین است !!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :