صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۶۶۵۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
با توجه به موکول شدن ادامه توزیع سبد اول کالا به سال ۹۳، یک مقام مسئول در وزارت صنعت از برنامه‌ریزی برای توزیع نخستین سبد کالای ۹۳ در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، پس از اینکه توزیع سبد کالای نخست دولت تا پایان سال 92 ادامه پیدا کرد، حرف و حدیث‌ها برای دریافت سبد دوم و زمان توزیع آن زیاد شد و در نهایت دولت به این نتیجه رسید که امکان توزیع سبد دوم در سال 92 وجود ندارد، بنابراین توزیع سبد دوم به سال 93 موکول شد. البته علاوه بر اینکه دولت سبد دوم را به سال 93 موکول کرد، قرار است ادامه توزیع سبد اول نیز طی سال جاری انجام شود.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت در مورد واگذاری توزیع سبد کالا به وزارت جهاد با توجه به اجرای قانون انتزاع معتقد است: به طور طبیعی وقتی نام وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح می شود، بحث تجارت یعنی تأمین و توزیع کالا، بنابراین چون شبکه توزیع، قیمت گذاری، نظارت و اصناف از زیر مجموعه‌های وزارت صنعت است، این وزارت خانه نمی‌تواند نقشی در توزیع سبد کالا نداشته باشد.

وی در مورد توزیع سبد بعدی کالا در سال 93، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، احتمالا نخستین سبد سال 93 در اواخر اردیبهشت ماه توزیع خواهد شد و تدابیری اندیشیده شده که به هیچ وجه صف‌های طولانی تشکیل نشود. البته در چند روز نخست که توزیع سبد کالا شروع شد، نواقصی وجود داشت که برطرف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد سبد‌هایی که در سال 93 توزیع می شود، بستگی به اعتباری دارد که تعیین می‌شود، زیرا اگر قرار باشد برنج ایرانی در سبد قرار گیرد قیمت آن متفاوت است بنابراین باید دید اعتبار در نظر گرفته شده با توجه به کیفیت کالاها ، چند قلم کالا را پوشش می‌دهد. باید به این نکته اشاره کنم که برنج ایرانی با کیفیت قیمت آن بالا بوده و برنج ایرانی غیر کیفی نیز از نظر پخت مشکل دارد، بنابراین برنامه ریزی شده که برنج از نظر کیفی و بسته بندی در حد متوسط باشد که با هیچ کدام از مشکل‌ها روبه‌رو نشویم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محسن تهران
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
ترا به خدا این دفعه یه تدبیری کنید که مثل دفعه قبل مردم شریف و عزی این سرزمین شهید داده مسخره معاندین و کشورهای استکباری نشوند و تدبیر ، تدبیر
ناشناس
|
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
این اقلام جنسی دادن دهه شصتی با دهه نود اصلا نمی سازه
مگه کارن ارزاق چه عیبی داره!؟
مگر هدف سود رساندن به عده ای خاص وارد کننده باشد کع اونم راه داره. کارت ارزاق رو از فروشگاه عده ای خاص بشوذ جنس خرید
مهرداد
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
خداکنه این دفعه کشته ومجروح نده
سردار
|
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
سلام: می خواستم بگم که چرا اصلا دولت تصمیم گرفته که سبد کالا بده. یعنی ما اینقد بدبخت شدیم که دولت به ما نون بده و هی سر ما منت بزار که ما کار بزرگی کردیم. واقعا وضع کشور خیلی خرابه................
اولا یک عده واقعا به این کالاها نیاز دارند و هدف اصلی دولت رسیدن این کالاها بدست این افراد است ،دو م اینکه با توزیع این کالاها روند افزایش تورم کند می شود 
مهدی
|
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
با اینکه ازلحاظ مالی کم درآمد هستیم اما سبد کالا به خانواده ما که تا به الان تعلق نگرفته.
بارمان
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
ما اگه نخواییم جنس بنجل بگیریم کیو باس ببینیم لاقل پولشو بدید بزنیم ب ی زخم دیگه
ی برنج میدن ک جلو جوجه هم بندازی مسخرش میاد بخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :