صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸

دوازده زندانی طالب با استفاده از اسناد جعلی از زندان استان قندهار افغانستان فرار کردند.
گفته می شود که این زندانیان طالب در جمع ۱۸ زندانی دیگر که اسناد رهایی شان را گرفته بودند یکجا از زندان فرار کرده اند.
مسئولین امنیتی این استان به رسانه ها گفته اند که در نامه ریاست دادستانی امنیت ملی استان قندهار دستور رهایی ۳۰ تن از زندانی که مدت حبس آنها به پایان رسیده بود، صادر شده بود.
به گفته آنان، این مسئولین بعد از رهایی آنان متوجه می شوند که ۱۸ تن آنان به شکل قانونی و ۱۲ تن دیگر اشتباهاً در لیست زندانیان رها شده، قرار گرفته اند.
با این حال، مسئولین دادستانی امنیت ملی استان قندهار گفته اند که اسامی ۱۲ تن اشتباهاً در نامه رهایی نوشته شده است.
گفتنی است که این برای دومین بار است که زندانیان طالب از زندان استان قندهار موفق به فرار می‌ شوند. سال گذشته نیز دست کم پنجاه زندانی با حفر یک تونل، موفق به فرار شدند.
http://www.avapress.com/vdciqvav.t1aqz2bcct.html

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :