صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
اگر عادت داريد در طول غذا خوردن بيش از 1 تا 2 جرعه آب ميل كنيد دچار "مشكلات گوارشي" زيادي خواهيد شد.
باشگاه خبرنگاران؛ روزانه بيش تر از 4 استكان چاي، "قهوه" و "نسكافه" مصرف نكنيد.

در فاصله ي مياني هر وعده غذايي تا وعده ي ديگر دست كم بايد 2 ليوان آب بنوشيد در غير اين صورت در هنگام غذا خوردن تشنه خواهيد شد و نياز به آب خوردن پيدا خواهيد كرد.

گفتني است هنگام غذا خوردن معده پر و سنگين شده و ورود آب در اين زمان به بدن باعث مي شود "آنزيم هاي هضمي" نتوانند كار خود را به درستي انجام دهند و دچار "رفلاكس معده" خواهيد شد.

همچنين نوشيدن آب همراه با غذا معده را رقيق کرده و باعث مي شود "مواد مغذي" و ويتامين هاي موجود در غذا به طور كامل جذب بدنتان نشوند.

برچسب ها: نوشیدن ، آب ، غذا ، مشکلات ، گوارشی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :