صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
امروز "پنجشنبه 18مهرماه 92" اعلام شد؛
از فردا به بعد روند افزايش نسبي دما در نيمه شمالي رخ خواهد داد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه 18مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي سامانه بارشي که از چند روز گذشته در نوار شمالي کشور فعال بود امروز بتدريج از کشور خارج مي شود.

براساس اين گزارش، در دو روز آينده در شمال شرق وشرق وزش باد قابل ملاحظه بوده و سبب کاهش کيفيت هوا در اين نواحي و استان هاي قم، شمال اصفهان و تهران خواهد شد همچنين تا فردا در جنوب استان سيستان و بلوچستان رشد ابر و بارش پراکنده  پيش بيني مي شود که اين وضعيت از فردا به بعد برخي نقاط استان هاي کرمان و يزد را نيز تحت تاثير قرار مي دهد.




لازم به ذکر است، از لحاظ دمايي از فردا به بعد روند افزايش نسبي دما در نيمه شمالي رخ خواهد داد همچنين در سه روز آينده خليج فارس مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف، همراه با بادو گردو خاک  و در ارتفاعات افزايش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 25 درجه و درکمترین حالت به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: وضعیت هوا ، دما ، وزش باد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :