صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
دانشمندان به افرادي که دچار مشکلات پوستي هستند توصيه مي‌کنند تا تحت نظارت پزشک متخصص پوست و مو از درمان‌هاي گياهي در کنار داروهاي شيميايي استفاده کنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس يک پژوهش جديد يکي از بهترين گياهان که هم خاصيت درماني دارد و هم نوشيدن آن باعث احساس شادابي و نشاط مي‌شود چاي است.

گفتني است: چاي در حالت کلي در 3 نوع چاي سياه، سفيد و سبز وجود دارد.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند: براساس تحقيقات جديد افرادي که دچار پوست‌هاي کدر و تيره هستند و يا داراي لکه‌هاي قهوه‌اي بزرگ در سطح پوست خود به ميزان زياد هستند مي‌توانند از محلول چاي براي يکدست سازي رنگ‌ پوست صورت خود استفاده کنند.

اين افراد مي‌توانند محلول چاي را با استفاده از يک اسفنج نرم به آرامي و با ملايمت به سطح پوست خود بکشند و اين عمل را به صورت دوره‌اي انجام دهند تا پس از مدتي سطح پوست آنها يکدست و همرنگ گردد.

البته نکته اصلي در استفاده از چاي طبيعي است چاي شيميايي اين خواص را ندارد.

برچسب ها: چای ، پوست ، شادابی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :