صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۰۳۳۹
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸
منابع بیمارستانی از مرگ آریل شارون نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی خبر دادند.
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از پایگاه خبری النشره؛ رئیس بخش جراحی و اعصاب بیمارستان سوروکا در شهرک بئر السبع در سال 1948 و پزشک ویژه "آریل شارون" نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از مرگ وی در ساعت هفده و سی دقیقه امروز (جمعه) خبر داد.


وی ضمن اعلام این خبر گفت: پس از وخامت حال "شارون" گروه ویژه پزشکی تمامی تلاش خود را برای بهبودی اوضاع اش به کار گرفتند اما با این وجود اقدامات پزشکی موفقیت آمیز نبود و وی مُرد.

گفتنی است "آریل شارون" از روز ۵ ژانویه سال ۲۰۰۶ به دلیل سکته مغزی سنگین در بیمارستان بستری شد و ادارهٔ کلیه امور نخست وزیری رژیم صهیونیستی را  به "ایهود المرت" معاون نخست وزیر واگذار کرد.

" شارون" از آن زمان تاکنون در وضعیت شبه کما به سر می‌برد و از طریق سرم تغذیه می‌شد. هرچند پزشکان از او قطع امید کرده بودند و از خانواده اش خواسته‌اند تا او به طور طبیعی بمیرد اما خانواده وی همچنان خواستار انجام اقدام‌های لازم برای زنده ماندن و انتقالش به خانه شخصیش شده بودند.
برچسب ها: شارون ، بيمارستان ، مرگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
سیوند اوی ی ر شی هوی ی ر
|
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
مظلومیت فلسطیین با مرگ شارون در روز
قدس به نوعی اثبات واقعیت است
پاسخ ها
میثم رسولی
| |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
من موندم این آدما چطور می تونن منفی بدن
خیلی بی انصاف یا لجباز اند
حمیدرضا
|
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
الحمدالله
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
و درود وسلام بر حمد کنندگان خداوند رحیم
مرتضی
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
فکر میکنم چون به جهان پس از مرگ اعتقاد ندارن بعد از این همه مدت که طرف مرگ مغزی شده بود راضی نمیشدن بمیره به مرگ طبیعی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
در روایات یهود آمده که پس از مرگ فرمانروایی بنام "شارون" اسرائیل به جنگ سرنوشت نزدیک خواهد شد
سید محمد
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
لعنت الله علیه !! جهنم الهی مامن و ماوی او باشد !! خدا عذاب او را زیاد و عذاب یاران و همراهان او را فزونی دهد !!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
و منفی دهندگان را با وی محشور نماید
نرگس
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به درک اسفل السافلین رفت.
کی میشود اسراییل از صحنه روزگار محو شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
نزدیکه انشالله
ناشناس
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به درک به جهنم که سقط شد این گوریل خبیت ملعون .
رضا
|
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
درست تیتر بزنین بابا .. شاروووووووووون سقط شد..
متفاوت
|
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
در كتاب گينس ثبت شود : طولاني ترين جان كندن در تاريخ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
افرین گل گفتی هموطن . این تازه تقاص ان کفتار در این دنیا بود در ان دنیا جان کردن ان هیولا تماشائی است
منصور
|
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
روحش قرین آتش
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
مرگ مغزی این قاتل خبیث آغازی برشروع شکستهای رژیم غاصب اسرائیل بود.انشاالله بامرگ نهایی شکستهای بزرگتری هم برای این رژیم کودک کش روی خواهدداد.خدالعنتش کندوبادوستانش محشورکند
پاسخ ها
مبین24
| |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
ان شالله
سعید
|
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
آخه امیدوارم خدا یه جای خوب تو جهنم نصیبش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
مطمئن باش جاش توی لژه دست راست فرعون و نمرود وابلیس
نرگس
| |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چرا یک جای خوب جهنم؟بدترین جای جهنم
صدای خرمشهر
|
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به درک که مرد رفت جهنم
عباس ا
|
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
این 6سال کما و تغذیه با شیلنگ باید مایه عبرت به جنایتکاران فعلی صهیونیست ها باشد!
اگر باشد!!!!!!!!
قهرمان
|
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
مرگ شارون در روز قدس نشانه است...
اميدواريم مرگ اين شخص خبيث نيمه جان ، مقدمه اى بر نابودى كامل غده سرطانى و شوم منطقه گردد.
نرگس
|
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به درک اسفل السافلین رفت.
کی میشود اسراییل از صحنه روزگار محو شود؟
ناشناس
|
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
الی جهنم وبئس المصیر
لعنت الله علیه وعلی القوم الصهیونیسم
چه روز مبارکی بدرک اسفل السافلین واصل شد در یوم الله قدس این هم ایتی از ایات الهی که صهیونیسم به اخر خط رسیده وزوالش نزدیک است انشاالله
متینا
|
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به جهنم که مرد. انشاءلله هر چه سریعتر همشون نابود بشن
ناشناس
|
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
یا جلاد کیف ستسال فی یوم الحساب........
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
آمار منفیها نشان دهنده تعداد زیاد مزدوران رژیم صهیونیستی در کشور
مصطفی ا
| |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
من چک کردم ، سیستم رای دادن سایت خرابه ، هرچی کلیک کنی رای حساب میکنه، این یارو یک نفر بوده ولی زیاد رای منفی داده...
حميد ش
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
حساب كنيد توي اين چند ساله چه جوني كنده تا از اين دنيا بره واي به حال اون دنياش...
نرگس
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به درک اسفل السافلین رفت.
کی میشود اسراییل از صحنه روزگار محو شود؟
افشین
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
الله اکبر و العزه لله و لرسوله

شارون برو نزد خدای قاهری که عذابش دردناک است

اللهم اصلح عاقبت امرنا
ناشناس
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
دست به لیونی و ایهود باراک باشه ان شاالله
محسن
|
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خدارا شكر
انشاالله خبر نابودي همشون به حق حضرت زهرا س
نوید ر
|
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
عجب جونوری بوده که هفت سال توی اون وضعیت دووم آورده؟؟ البته اگه اون ذخیره ی چربی رو نداشت عمرا اینقد زنده نمیموند!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
آقازاده نه چندان محترم اين جناب افاضات فرموده بودند كه پدر نه چندان محترمشان مثل پادشاهان خوابيده است.
ناشناس
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به اسفل اسافلین به درک انشاءالله قسمت همه جنایت کارا و ظالمان باشه حالا موقعه تاوان پس دادنشه...
ناشناس
|
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
يك جنايتكار كمتر.

الحمدالله
نرگس
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
آیا دیگران نظر من را کپی میکنند و با اسم نرگس ارسال میکنند یا خود شما سه بار نظر من را تکرار میکنید و انتشار میدهید؟
رضا
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
سلام
دقت کردین تعداد منفی ها توی خیلی از نظرات و خیلی از سایت ها مثل همه و در این چند روزه انگار اسراییل غاصب طرفدار پیدا کرده
با کمی تامل قشنگ معلومه که نرم افزاری خاص رای منفی دادن گروهی استفاده می شه
مریم
|
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
کاش یه عکسی میزاشتید حداقل
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
خوک کثیف که دیدن نداره !
sarbaz
|
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
به درک واصل شد
پاسخ ها
سرو مجنون
| |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
وای ببخشین به اشتباه منفی دادم. توبه.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
لعنت ا...علیه باابن ملجم محشورگردددرقعرجهنم
سعید
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
دوباره یه خبر دیگه اومده که مرگش را تکذیب کردند
مونا00
|
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
الهي كه تنش روزي 1000000000بار تو گور بلرزه
علي
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
آدرس جديد شارون بلوار مالك دوزخ .خيابان اصغر قاتل جنب ذوغال فروشي يزيد . خدا عذابش را زياد كند
ناشناس
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
مرده و زنده اش فرقی نداشت زیرا مدتها بود که زندگی نباتی داشت حال مرگ و زندگی او هیچ تفاوتی ندارد بازگشت همه انسانها به سوی خدا ست و مرگ حقیقتی است که هیچ کس از ان نمی تواند فرار کند و وای به حال کسانی که جان انسانهای دیگر را به ستم گرفتندمرگ برانها سخت و دشوار است.
پوری
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
راسته شارون بچه ایرانه؟
یاشایعه و حرف مفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
نه این شارون ایرانی نیست . اونی که ایرانی هستش شارون استون بیده بچه ی طهرون !
ناشناس
| |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
به نظرت مهمه ؟
مهم اينه كه به درك واصل شد.
پري
|
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
لعنت خدا بر اون و....به درك واصل شد
رضا
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
دلم خنک شد ایشالله بزودی خداوند نسل صهیونیزم رو کلاً محو کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
سارا
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
مرگ بر اسرائیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :