صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۶۸۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
دانشمندان هلندي براي اولين بار از درون هسته اتم عكسبرداري كرده اند.
صدخبر: اين دانشمندان با استفاده از يك ليزر و يك لنز ويژه كه قابليت بزرگنمايي تصوير تا 20 هزار بار را دارد موفق شدند از داخل هسته اتم عكسبرداري كنند. 




برچسب ها: عکس ، داخل ، اتم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
amir
|
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
عكس بزارين
وحید
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
چرته خیلی چرت
ستاره
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
واقعا که این چیه دیگه گذاشتین
ناشناش
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
خيلي گنده ،
ملیکا
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
اه اه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :